20 Ocak 2014 Pazartesi

Kaydı geciken bir saptama.
Severek yapılanlarda başarılı olma mutluluğu 

Oğlumu sahnede ilk oyununda seyrettiğimizde bir anne olarak tarafsız olamayacağım düşünüleceği için ona dair bildirimlerimin taraflı olduğunun sanılacağını düşünüyordum. Fakat içten içe onu hep beğenen biri olsam da beğenmediğimde de söyleme gerçekçiliğini yaşamış olduğumuzdan tek korkum eğer beğenmezsem ona nasıl ifade edeceğimi bilmiyordum.

Fakat onu sahnede çok farklı bir insan olarak izleme ve gerçekten beğenme mutluluğunu yaşamama yol açan bir performans sergileyince duyduğum mutluluk bu nedenle ayrıca önemliydi.
Oyun öncesinde bizim yanımıza gelip kendini tanıtarak Alişan’la ilgili onur ve mutluluk verici paylaşımlarda bulunarak heyecanımızı arttıran Amerikalı Yönetmen Nail S. Fleckman'ın yanı sıra oğlumuzun sevgili askerlik arkadaşı Nuri ile heyecanlı bekleyişimiz ardından oyundaki performansı, bizi tanımlanamaz mutluluklar vermekle kalmayıp, güzel duygular dünyasına sürükledi.

Oyun sonrası ona sarılırken “ biliyorsun sana hiç yalan söylemem ve oyunda seni beğenmediğim noktalar olursa beğenmediğimi açık ifade etmesem de senin benim gerçek duygularımı hissedeceğini bildiğimden ya beğenmezsem tedirginliği yaşıyordum. Şu anda senin başarmanın sana ve bana verdiği  mutluluğa, beğenimi sana rahatlıkla söylemenin mutluluğu da eklendiği için müthiş bir duygu yaşıyorum" diyerek sarıldım. O da, benim gözlerimde bu parıltıyı gördüğünü ve bu duygumun kendisinde yarattığı mutluluğu ve bizim onunla gurur duymamızın kendisi için önemini ve etkisini söylemesi de bize çok güzel duygular yaşattı.

Sonrası ne olursa olsun o bu ilk oyununda kendine ve bize çok şey ispatladığı için müthiş coşkuluyduk.

Sevdiği ve kendi istediği şeyleri yaptığında hep çok başarılı olduğunu kanıtlamış biri olarak onunla gurur duyuyorduk bir de o bizim biricik oğlumuz olunca …
Sevgi Özkan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder