25 Haziran 2012 Pazartesi

.........GERİYE NEYİ KALIYOR Kİ?


"Hayattan rengi alın geriye neyi kalır ki" diye sunulan reklamın düşündürdükleri…….

Son günlerde katılımcıları ve düzenleme olarak dikkat çeken bu reklamın, tüketiciye sunduğu felsefe, neyin reklamını yaptığından daha çok hatırda kalıcı.
Tüketiciye herşeyden önce "düşünme"nin reklamını yapıyor denebilecek başarısında rol alan ünlülerin katkısı da tartışılmaz.
Reklamın düşündürttüğü pek çok şey içinde en çok insan ilişkilerinin anlamlandırılması geliyor.
Günümüze egemen olan “Adamın 'ceb'ini alırsan, geriye neyi kalır ki?” diye düşündürten ilişkiler gerçeğini çok iyi hatırlatıyor. Maalesef bazı insanların gerisinde birşey kalmıyor.

Sevgi Özkan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder