12 Mayıs 2012 Cumartesi

KALABALIK ALGILI YANLIZLIKLARIMIZ






Meşhurluk yani çok tanınırlık hedef olmaktan çıkıyor. İnternet ve sosyal medya kültürü meşhurluk türü ve kapasitesini farklılaştırdı. Andy Warhol’un zamanına göre birgün herkes onbeş dakikalığına meşhur olacak öngörüsü daha farklı pratikler yaratan yeni iletişim ortamlarında asla razı olunamayacak bir ayrıcalık. Herkesin kendisiyle yarıştığı ve kariyerine eklenen sosyal medya puanı yeni bir sertifika olmaya başlamış. Herkesin meşhuru da kendine.

Bu kadar küçülen bir dünya bu kadar genişleyip herkesi içine alan bir dikkat ve seyir ortaklığı nasıl yeni iletişim değeri oluşturacak gerçekten incelenmesi gereken bir konu.

Odalarından çıkmayan sosyal iletişimcilerin ufku daralıyor mu genişliyor mu kestirmek zor
Sevgi Özkan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder