Meşhurluk yani çok tanınırlık hedef olmaktan çıkıyor.
İnternet ve sosyal medya kültürü meşhurluk türü ve kapasitesini farklılaştırdı.
Andy Warhol’un zamanına göre birgün herkes onbeş dakikalığına meşhur olacak
öngörüsü daha farklı pratikler yaratan yeni iletişim ortamlarında asla razı
olunamayacak bir ayrıcalık. Herkesin kendisiyle yarıştığı ve kariyerine eklenen
sosyal medya puanı yeni bir sertifika olmaya başlamış. Herkesin meşhuru da kendine.
Bu kadar küçülen bir dünya bu kadar genişleyip herkesi içine
alan bir dikkat ve seyir ortaklığı nasıl yeni iletişim değeri oluşturacak
gerçekten incelenmesi gereken bir konu.
Odalarından çıkmayan sosyal iletişimcilerin ufku daralıyor
mu genişliyor mu kestirmek zor
Sevgi Özkan
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder